///

PROJECTE DE MÀRQUETING PER A LA OFICINA DE TURISME

Projecte marqueting 00

En l’assignatura Polítiques de màrqueting de 2n curs del CFGS Gestió de vendes i espais comercials, l’alumnat farà un projecte de màrqueting per a l’Oficina de Turisme de Manresa, al llarg de tot el curs acadèmic, que serà l’eix de l’assignatura ja que s’anirà treballant al ritme marcat per les classes teòriques, de manera que l’alumnat anirà aplicant a aquest projecte la teoria que es treballi a l’aula.

Partint d’una metodologia concreta que es treballa a classe i aprofitant els recursos que tenim en l’entorn de la ciutat, el projecte consisteix a deduir un conjunt de productes per a la Oficina de Turisme.

L’alumnat del CFGS Gestió de vendes i espais comercials intervindrà per fer l’anàlisi de l’entorn i la deducció de les estratègies de màrqueting que han de permetre aconseguir els objectius fixats. A partir dels resultats de l’anàlisi i d’aquestes estratègies, es deduiran les accions, que es concretaran en uns packs turístics dirigits a un públic objectiu concret, en què tot haurà d’estar completament muntat i detallat.

I això es farà en format de treball en equip, de manera que els diversos equips constituïts a l’aula podran fer les seves propostes, consistents a oferir diverses possibilitats a l’entitat, deduïdes i argumentades convenientment.

L’Oficina de Turisme ens ha demanat de centrar-nos tant com sigui possible en el tema “Manresa 2022”, per aconseguir accions de cara a l’any en què la ciutat celebrarà el 500è aniversari de l’estada de Sant Ignasi a Manresa.

Per això, Ivan Padilla, coordinador de l’Oficina de Turisme de Manresa, va venir a la nostra aula a presentar l’entitat i explicar les línies d’actuació que actualment porten a terme en l’àmbit del màrqueting, així com els principals elements sobre els quals actuen, com ara el carrer del Balç, la Seu, la Cova, l’Anella Verda i la torre Lluvià, el Modernisme, etc. També va detallar els diferents productes que tenen actualment, com ara les visites a la Manresa medieval, la Manresa Ignasiana, la Manresa Modernista, els diversos senders de l’Anella Verda, entre d’altres.

Finalment, va exposar l’objectiu actual de l’Oficina, concretat en la promoció de Manresa com a destí turístic i de pelegrinatge espiritual, amb el foment del Camí Ignasià, la Cova com a centre d’espiritualitat i la mateixa ciutat de Manresa.

 

Projecte marqueting 01

 


DESTAQUEM

  Nadalalcata17 02

 


 

CERTIFICACIÓ DE QUALITAT

ASSESSORAMENT I RECONEIXEMENT

FP

 


 

BORSA DE TREBALL

Borsa treball

 

ACREDITACIONS

logo FSE 01
 

COMPETÈNCIES BÀSIQUES

logo FSE 01
competencies basiques
 

EL NOSTRE FACEBOOK

Facebook de l'Institut Guillem Catà

ERASMUS+

Erasmus

 


 

DROP OUTS-COACHING AT SCHOOL

 

padlet Drop outs coaching 02

LA REVISTA DEL CATÀ

FACEBOOK DEL CATÀ EN ACCIÓ

facebook cataenaccio 2

LLIGA DE VALORS

lligadevalors 02

NADAL AL CATÀ 2016

NadalalCata2016 02

 

COMERÇ I MÀRQUETING

 

web marqueting 

EL CATÀ EN FA 25

EL LIPDUB D'EL CATÀ EN FA 25

 

 

DEL DIETARI DE GUILLEM CATÀ

 

Del dietari de Guillem Catà 

 

ACTE COMMEMORATIU

DEL 25è ANIVERSARI

DE L'INSTITUT GUILLEM CATÀ

 

 

Acte commemoratiu del 25è aniversari de l'Institut

 

L'ACTE DEL 25è ANIVERSARI

ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ

 

acte 25 anys a la premsa

 

LA PÀGINA DE FACEBOOK

 

Pàgina de Facebook de "El Catà en fa 25"



L'ALBUM DE FOTOS

 

L'album de fotos de la inauguració de "El Catà en fa 25"